Organizatorzy nie pozwalają odpocząć triathlonistom, nawet zimą, czy wczesną wiosną… i dobrze 😉 Coś się dzieje, a Łódź powoli się rozkręca triathlonowo. Miesiąc marzec będzie czasem organizacji dwóch triathlonów w wersji „indoor”. 

Pierwszy z nich to „Triathlon in da house”. Jest  to autorski projekt Iwony Guzowskiej, a zawody odbywają się na dystansie sprinterskim, czyli  750 m pływania, 20 km na rowerze i 5 km biegania. Wszyscy zawodnicy część pływacką pokonają w basenie, a potem odbędzie się wyścig na rowerach (dostarczonych wcześniej przez zawodników i zamontowanych na trenażerach Wahoo) i część biegowa (na bieżniach elektrycznych). Start już 4 marca!

Zawody odbędą się w Łodzi w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 na ul. Czajkowskiego 14.

Liczba uczestników: 72

Liczba sztafet: 12

Bilety: https://elektronicznezapisy.pl/event/1370.html 

KONTAKT:

triathlonindahouse@gmail.com


Drugi indor, to impreza organizowana przez kolegów z naszego podwórka, Łódź Running Team we współpracy z firmą Time4s. Gospodarzem triathlonu będzie Stacja Nowa Gdynia, więc zapraszamy do Zgierza już 25 marca. #1 Łódź Indoor Triathlon odbędzie się również w ciekawej formule. Oto fragment regulaminu dotyczącego trasy:

TRASA:

1. Pływanie 10 min- basen sportowy o długości 25 m. Start po dwie osoby na tor płynące w przeciwnych kierunkach. Start wg ustalonego harmonogramu 

w grupach po 6 osób jednocześnie na 3 torach. Start z brzegu basenu, bez skoku do wody (dystans z pływania mnożony x7 dla wyrównania szans z roweru i biegania). Dystans określany na podstawie pozycji zawodnika w momencie zakończenia regulaminowych 10’, dystans zaokrąglany do każdych pokonanych kolejnych 5 m. Zabrania się używania pianek, płetw i wiosełek. 

2. Rower stacjonarny 20 min – pomiar pokonanego czasu/dystansu za pomocą licznika zamontowanego w rowerze. 

3. Bieg 15 min na bieżni mechanicznej – prędkość ustawiana samodzielnie przez uczestnika zawodów. 

4. Pierwsza przerwa techniczna (T1)wynosi max. 5 minut. Liczona od zakończenia pierwszej konkurencji pływania (10 minut). W pierwszej przerwie zawodnik ma czas na przygotowanie się do jazdy na rowerze. Wolontariusze pomogą przenieść rzeczy osobiste zawodnika na kolejne etapy.

5. Druga przerwa techniczna (T2) wynosi max. 3 minuty. Liczona od przejechania 20 min na rowerze. W tym czasie zawodnik ma czas na przygotowanie się do biegu na bieżni elektrycznej (zmiana obuwia, uzupełnienie płynów).

6. Czas przejścia pomiędzy kolejnymi strefami T1 oraz T2 nie będzie wliczany do wyniku końcowego oraz nie będzie miał wpływu na rezultaty poszczególnych zawodników. W momencie przekroczenia regulaminowego czasu w T1 i T2 zawodnik ma automatycznie mniej czasu na rower oraz bieg o czas, który spędził dłużej w przerwach technicznych.

7. O zwycięstwie decyduje najdłuższy dystans wszystkich trzech konkurencji.

8. Sędziowie z pomocą wolontariuszy nadzorują prawidłowy przebieg każdej dyscypliny.

9. Dla wyrównania szans i zwiększenia rywalizacji, wyniki uzyskane z pływania będą przemnożone x 7 (np. zawodnik uzyskał 525 m pływania x 7, więc wynik końcowy będzie 3675 m). 

KONTAKT:

• Mateusz Winiecki, mateusz.winiecki@poczta.onet.pl, 

tel. 792-801-676 www.facebook.com/LODZrunningTEAM/

• Radosław Sekieta, biuro@time4s.pl, tel. 501 894 154

www.time4s.pl, https://www.facebook.com/Time4spl/,

Zapisy: http://time4s.pl/zapisy.php?ind2017